שר הבריאות הורה לעצור הקצאת החיסונים ל'איכילוב'

    צבי טסלר No Comments on שר הבריאות הורה לעצור הקצאת החיסונים ל'איכילוב'

    לאחר שבבית החולים 'איכילוב' קראו לאנשי ההוראה להתחסן בניגוד להוראות, שר הבריאות הורה לעצור את הקצאת החיסונים

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יולי אדלשטיין הורה היום (שני) לעצור את הקצאת החיסונים לבית החולים איכילוב בת"א, לאחר התברר למשרד כי בניגוד להוראות קראו בבית החולים לאנשי ההוראה בעיר להגיע ולהתחסן.

    מלשכת שר הבריאות נמסר: "שר הבריאות אדלשטיין רואה בחומרה את הדיווחים על מתן חיסונים בתל אביב למי שלא בקבוצות התיעדוף. השר הנחה את מנכ"ל משרדו פרופ' חזי לוי לעצור את הקצאות החיסונים לבית החולים איכילוב ולבחון את הקצאות החיסונים הבאות לבית החולים".

    עוד נמסר, "מדובר במשאב לאומי וכך צריך להתייחס אליו. השר קורא לכל הגופים המחסנים לחסן אך ורק בהתאם להנחיות אנשי המקצוע במשרד הבריאות".

    מבית החולים איכילוב נמסר בתגובה: "נשארו לנו 4000 מנות שהיינו חייבים לסיים עד סוף היום. הרוב הגדול מאוד של המתחסנים זה בני 60 פלוס וחולים במחלות כרוניות. חלק מבני 60 לא באו וראינו גם תופעה של non show".

    לכן, "‏לצורך ניצול מקסימלי של כל מלאי החיסונים ומניעת ח"ו השמדה קראנו בשעות הצהריים לציבור עובדי ההוראה בעיר להגיע ולהתחסן ולשמחתנו הצלחנו לסיים בהצלחה את כל מבצע החיסונים ומנענו בזבוז משאב לאומי לטובת אוכלוסייה ייחודית שנמצאת גם בחזית ואמונה על היקר לנו מכל".



    0 תגובות